LinasNaglar

Direktlänk till inlägg 20 september 2014

Bh Cosmetics

Av Lina - 20 september 2014 15:00

Hej!


Under de senaste kanske två veckorna har jag märkt på lite olika bloggar som till exempel molkan.se och sofies.sajk.com att de fått hem ett paket med några produkter från märket Bh Cosmetics. Paketet har kommit från den svenska sidan brallis.se som nyligen har börjat sälja smink från Bh Cosmetics. Jag har kikat lite på de olika produkterna som hemsidan har att erbjuda, och jag måste säga att jag har blivit väldigt sugen på att testa lite produkter från Bh Cosmetics. 


 

Paletterna här ovanför är jag lite extra sugen på att testa. Paletternas namn: 39 Color Special Occasion Eyeshadow and Blush Palette, Galaxy Chic Baked Eyeshadow Palette, Forever Nude Makeup Palette, Forever Glam Makeup Palette, It's Judy Time Eyeshadow Palette, That's Heart Eyeshadow & Blush Palette. 


Man kan självklart också köpa Bh Cosmetics produkter på deras egna hemsida: bhcosmetics.com (tror till och med att de har lite rea just nu där!!!).

Hare gött!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 11 oktober 2014 17:00

Hej!   I framtiden kommer det inte komma upp några fler inlägg här, det är för att jag har bytt bloggportal (heter det så?) Jag kände att jag vill satsa lite mer på bloggen (jag kommer fortfarande ha kvar min gamla blogg, så alla vet). Så om ni v...

Av Lina - 8 oktober 2014 20:35

Hej!    Här kommer min manikyr till 31DC2014 dag 04 Green!        Produkter jag använde: Essence Protecting Base Coat OPI Thanks A Windmillion Essence Black Dress & White Tie Rhinestones Essence Top Sealer Fast Dry Hoppas ni ...

Av Lina - 1 oktober 2014 19:00

Hej!    Idag är det dags för den tredje manikyren för årets 31DC2014, och dagens naglar skulle vara gula. Såhär blev de:     En enkel manikyr som är supersnygg!!!   Produkterna jag använde:     Essence Protecting Base Coat, Ciat...

Av Lina - 29 september 2014 21:01

Hej!   Idag tänkte jag visa er några prylar som jag samlat på mig det senaste! Hoppas att ni gillar haulen!     Jag ville verkligen ha en ny höstjacka och inne på Bik Bok hittade jag en supersnygg marinblå typ dunjacka! Modellen heter Jill...

Av Lina - 21 september 2014 15:10

Hej!   Idag blir det en recension på mina nagellack från Essie, hoppas att ni gillar inlägget!      Essie är nog ett märke som de flesta har hört talas om. De har några nagellack som är är rätt så populära. Jag har bara tre nagellack från E...

Om Lina


Hej!
Jag är en tjej på 15 år som älskar smink, nagellack och allt annat som har med skönhet att göra. På min blogg kommer ni se Hauls, sminkningar, nageldesigns och mycket mer. Hoppast att ni kommer tycka om min blogg!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Översätt Bloggen


Skapa flashcards