LinasNaglar

Direktlänk till inlägg 18 december 2013

Tag: Winterlicious!

Av Lina - 18 december 2013 15:45

Hej!


Idag kände jag att det var dags för en tag, så jag bestämde mig för att göra Winterlicious Tag!


1. Favorit nagellack till vintern?


 

Röd är ju en klassisk julfärg, så jag valde mitt röda nagellack från Claudia i färgen 155 All Red. Sen valde jag också ett glittrigt nagellack från H&M i färgen Silver Frost. Lite bling lyxar ju till naglarna lite! 


2. Favorit läpp-produkt för vintern?


 

Läppbalsam är verkligen ett måste på vintern eftersom att läpparna blir extra torra. Ett utav mina favorit läppbalsam kommer från Yves Rocher och är i smaken Strawberry. Läppstift passar också till vinterns lite mer speciella tillfällen som Julafton och Nyår. Ett läppstift som jag gillar väldigt mycket just nu kommer från Nordic Cap Of Sweden. Det är ett jättefint rött och krämigt läppstift. 


3. Mest använda vinter plagg?


 

Helt klart den här vit-stickade tröjan med Usa flaggan på. En mysig och varm tröja som jag använder ofta! 


4. Mest använda vinter accessoar?


 

Jag har inte direkt något speciellt vinter smycke, men jag har två smycken som jag använder väldigt mycket just nu. Mina pärlörhängen från Ullared och mitt Friend Bracelet från Accessorize, båda har jag redan visat på bloggen! 


5. Favorit vinter doftljus?


 

De här ljusen fick jag i min presentkalender för några dagar sedan. De är i lukterna apelsin/nejlika och äpple/kanel. De luktar jättegott och påminner om julen!


6. Favorit vinter dryck?


Jag skulle nog säga varm choklad och julmust. Varm choklad är så mysigt att dricka när man kommer hem från skolan eller efter att man vart ute en kall dag. Och julmust finns ju bara på vintern, och det är ju en typ en vinterdricka!


7. Favorit julfilm?


 

Jag gillar filmen The Nightmare Before Christmas väldigt mycket! Polarexpressen, Elf och Grinchen är också bra julfilmer!


8. Favorit julsång?


Jag gillar Tänd Ett Ljus med Triad. Det är en mysig jullåt!



9. Favorit julmat/julgodis?


Jag gillar prinskorv! Knäck och Rocky Road är verkligen favorit godiset!


10. Vilken är din favorit juldekoration i år?


 

Jag blev väldigt nöjd med min adventsljusstake i år. Det är min mest juliga dekoration än så länge, kommer kanske sätta upp en mini julgran också! 


11. Vad är högst upp på din önskelista!


Jag har inte så mycket saker på min önskelista i år. Men två saker som jag vill ha är IsaDora's Peel Of Base Coat och Seche Restore! 


12. Vad har du för planer på jul?


Min familj ska åka hem till min mormor och morfar. Vi kommer kolla på Kalle Anka där. Sedan äter vi julbord, öppnar julklappar och sover över. Längtar verkligen till julafton! 


Det här var alla frågorna!


Hoppas att ni gillade Tagen och kanske gör den själva! 

Ha en bra dag!   


#tag #winterlicious #linasnaglar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 11 oktober 2014 17:00

Hej!   I framtiden kommer det inte komma upp några fler inlägg här, det är för att jag har bytt bloggportal (heter det så?) Jag kände att jag vill satsa lite mer på bloggen (jag kommer fortfarande ha kvar min gamla blogg, så alla vet). Så om ni v...

Av Lina - 8 oktober 2014 20:35

Hej!    Här kommer min manikyr till 31DC2014 dag 04 Green!        Produkter jag använde: Essence Protecting Base Coat OPI Thanks A Windmillion Essence Black Dress & White Tie Rhinestones Essence Top Sealer Fast Dry Hoppas ni ...

Av Lina - 1 oktober 2014 19:00

Hej!    Idag är det dags för den tredje manikyren för årets 31DC2014, och dagens naglar skulle vara gula. Såhär blev de:     En enkel manikyr som är supersnygg!!!   Produkterna jag använde:     Essence Protecting Base Coat, Ciat...

Av Lina - 29 september 2014 21:01

Hej!   Idag tänkte jag visa er några prylar som jag samlat på mig det senaste! Hoppas att ni gillar haulen!     Jag ville verkligen ha en ny höstjacka och inne på Bik Bok hittade jag en supersnygg marinblå typ dunjacka! Modellen heter Jill...

Av Lina - 21 september 2014 15:10

Hej!   Idag blir det en recension på mina nagellack från Essie, hoppas att ni gillar inlägget!      Essie är nog ett märke som de flesta har hört talas om. De har några nagellack som är är rätt så populära. Jag har bara tre nagellack från E...

Om Lina


Hej!
Jag är en tjej på 15 år som älskar smink, nagellack och allt annat som har med skönhet att göra. På min blogg kommer ni se Hauls, sminkningar, nageldesigns och mycket mer. Hoppast att ni kommer tycka om min blogg!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Översätt Bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards