LinasNaglar

Direktlänk till inlägg 28 juni 2013

Colors Of The Rainbow Tag!

Av Lina - 28 juni 2013 11:47

Hej!


Idag tänkte jag göra en tag som heter Colors Of The Rainbow Tag!


Den går ut på att man ska välja en produkt ur varje färg i regnbågen. Men man har lagt till två färger: rosa och multifärgad. 

Nu kör vi!   


 

RÖD

Jag valde en dusch gel från Yves Rocher. Den är i doften Strawberry. Jag har en parfym med samma doft från Yves Rocher, och de båda luktar verkligen JÄTTEGOTT!


 

ORANGE

Jag valde en till duschgel, men den här kommer från The Body Shop. Den är i lukten Satsuma, som är clementin, och den luktar verkligen SUPERGOTT den också!


     

GUL

Jag valde ett nagellack från Depend. Det är i nummer 210. Jag har det faktiskt på mig nu! Det är en jättefin gul färg med lite silverglitter i.


 

GRÖN

Först visste jag inte riktigt vad jag skulle välja, men tillslut blev det min Juicy Pear Body Splash från H&M. Den luktar päronglass, sött och sommar!


 

BLÅ

Min blåa produkt blev en Toner från L300. Det är deras Fresh Cleansing & Hydrating Toner. Det är en jättebra toner som rengör och återfuktar bra!


 

INDIGO

Jag hade nästan ingen produkt som var indigo hemma, men jag valde ett nagellack. Det kommer från China Glaze och är i färgen Blue Iguana. Ett jättebra och supersnyggt nagellack!


 

VIOLETT

Min violetta produkt blev en mascara från Maybelline New York. Det blev deras The Falsies Volum' Express Mascara. Den här mascaran är verkligen JÄTTEBRA! Den separerar fransarna bra och gör dom superlånga!


 

ROSA 

Min Healthy Hands + Stronger Nails Hands Cream från Vaseline blev min rosa produkt. Detta är då en handkräm som återfuktar händerna superbra och stärker naglarna med 50 procent! ÄLSKAR verkligen den här handkrämen!


 

MULTIFÄRGAD

Min sista produkt idag blev min palett från Viva La Diva. Den heter Sun Fun & Roses och har två rouge och 16 ögonskuggor. Jag tyckte att det var en bra multifärgad produkt eftersom att den har så många olika färger! Alla färgerna har bra pigment! 


Ja, det här var då Colors Of The Rainbow Tag!


Hoppas att ni gillade inlägget!

Ha en bra fredag!   


#sommar #tag #colors #of #the #rainbow

 
 
Selma!

Selma!

29 juni 2013 09:01

Hej! Tänkte bara säga att jag älskar din blogg och att du gör super bra inlägg!<3

Kolla min blogg också ;)

http://GirlyStuff.bloggplatsen.se

Lina

29 juni 2013 13:30

Tack så jättemycket!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 11 oktober 2014 17:00

Hej!   I framtiden kommer det inte komma upp några fler inlägg här, det är för att jag har bytt bloggportal (heter det så?) Jag kände att jag vill satsa lite mer på bloggen (jag kommer fortfarande ha kvar min gamla blogg, så alla vet). Så om ni v...

Av Lina - 8 oktober 2014 20:35

Hej!    Här kommer min manikyr till 31DC2014 dag 04 Green!        Produkter jag använde: Essence Protecting Base Coat OPI Thanks A Windmillion Essence Black Dress & White Tie Rhinestones Essence Top Sealer Fast Dry Hoppas ni ...

Av Lina - 1 oktober 2014 19:00

Hej!    Idag är det dags för den tredje manikyren för årets 31DC2014, och dagens naglar skulle vara gula. Såhär blev de:     En enkel manikyr som är supersnygg!!!   Produkterna jag använde:     Essence Protecting Base Coat, Ciat...

Av Lina - 29 september 2014 21:01

Hej!   Idag tänkte jag visa er några prylar som jag samlat på mig det senaste! Hoppas att ni gillar haulen!     Jag ville verkligen ha en ny höstjacka och inne på Bik Bok hittade jag en supersnygg marinblå typ dunjacka! Modellen heter Jill...

Av Lina - 21 september 2014 15:10

Hej!   Idag blir det en recension på mina nagellack från Essie, hoppas att ni gillar inlägget!      Essie är nog ett märke som de flesta har hört talas om. De har några nagellack som är är rätt så populära. Jag har bara tre nagellack från E...

Om Lina


Hej!
Jag är en tjej på 15 år som älskar smink, nagellack och allt annat som har med skönhet att göra. På min blogg kommer ni se Hauls, sminkningar, nageldesigns och mycket mer. Hoppast att ni kommer tycka om min blogg!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Översätt Bloggen


Skapa flashcards