LinasNaglar

Direktlänk till inlägg 31 maj 2013

Maj Favoriter!

Av Lina - 31 maj 2013 16:02

Hej!


Idag tänkte jag visa mina Maj Favoriter. 


 

Först har jag tre ansiktsprodukter! 

Den första är en makeup remover från L 300. Den är bra mot känslig hy, vilket passar mig. Mina ögon är väldigt känsliga. Jag har använt den varje gång jag tagit bort mitt smink. 

Sen har jag en Refreshing Wash Gel från Nivea. Jag har använt den hela månaden, varje gång jag har duschat. Den gör så att min hy känns väldigt ren och fräsch. 

Jag har också använt en Face Scrub från Demons & Angels. Jag har inte använt den så mycket just i maj, men jag använde den väldigt mycket i mars och april, men jag glömde att visa den då. Den är väldigt bra!


 

Sen har jag mina favorit-byxor från Bik Bok. Jag fick dessa när jag fyllde år och jag har använt dom väldigt mycket sen dess. 

Den här månaden har jag även använt en mobil-strumpa med One Direction på. Eftersom att jag inte har någon skyddsplast på min nya mobil än, så har jag haft den här som skydd istället. 


 

Nu kommer tre läpp-produkter!

Den fösrsta är ett läppbalsam som jag har gjort själv! Det luktar jättegott av citron och återfuktar läpparna jättebra!

Sen har jag Vaseline som favorit. Jag använde nästan hela burken för att göra egna läppbalsam, men jag har använt det till läpparna också. Det mjukar upp läpparna och ger fin glans!

Den sista läpp-produkten är ett läppstift från Nordic Cap Of Sweden. Det är i färgen LS05 som är en jättefin mörkröd-skimmrig färg! Älskar det!


 

Den här mascaran från IsaDora har jag använt väldigt mycket! Det är deras Build-Up Volume Mascara. Den ger väldigt bra svart färg och separerar fransarna och ger längd! Min nya favoritmascara!


 

Den här månaden har jag bara en nagellacks-favorit! Det är ett grönt nagellack från Claudia i färgen 114 Turn Neon Green. Jag tycker att det här nagellacket är väldigt bra och snyggt!

Jag har även använt en nagellacks-remover ifrån Depend. Det är deras Supersnabba Dip-In remover. Den tar verkligen bort nagellacket jättesnabbt och enkelt!


 

Det här stativet fick jag också när jag fyllde år! Det är ett litet stativ med böjbara ben. Därför kan man sätta fast det i olika saker. Till exempel möbler och träd! Det är väldigt bra och ger många möjligheter till roligare fotografering!


Mina sista favoriter är några låtar!


will.i.am - #thatpower ft. Justin Bieber 


Pitbull - Feel This Moment fr. Christina Aguilera 


Macklemore & Ryan Lewis - Thrift Shop ft. Wanz


Det här var mina Maj Favoriter!


Hoppas att ni gillade det här inlägget!


Hoppas att alla har haft det bra i Maj!


Ha en bra Fredag!    


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 11 oktober 2014 17:00

Hej!   I framtiden kommer det inte komma upp några fler inlägg här, det är för att jag har bytt bloggportal (heter det så?) Jag kände att jag vill satsa lite mer på bloggen (jag kommer fortfarande ha kvar min gamla blogg, så alla vet). Så om ni v...

Av Lina - 8 oktober 2014 20:35

Hej!    Här kommer min manikyr till 31DC2014 dag 04 Green!        Produkter jag använde: Essence Protecting Base Coat OPI Thanks A Windmillion Essence Black Dress & White Tie Rhinestones Essence Top Sealer Fast Dry Hoppas ni ...

Av Lina - 1 oktober 2014 19:00

Hej!    Idag är det dags för den tredje manikyren för årets 31DC2014, och dagens naglar skulle vara gula. Såhär blev de:     En enkel manikyr som är supersnygg!!!   Produkterna jag använde:     Essence Protecting Base Coat, Ciat...

Av Lina - 29 september 2014 21:01

Hej!   Idag tänkte jag visa er några prylar som jag samlat på mig det senaste! Hoppas att ni gillar haulen!     Jag ville verkligen ha en ny höstjacka och inne på Bik Bok hittade jag en supersnygg marinblå typ dunjacka! Modellen heter Jill...

Av Lina - 21 september 2014 15:10

Hej!   Idag blir det en recension på mina nagellack från Essie, hoppas att ni gillar inlägget!      Essie är nog ett märke som de flesta har hört talas om. De har några nagellack som är är rätt så populära. Jag har bara tre nagellack från E...

Om Lina


Hej!
Jag är en tjej på 15 år som älskar smink, nagellack och allt annat som har med skönhet att göra. På min blogg kommer ni se Hauls, sminkningar, nageldesigns och mycket mer. Hoppast att ni kommer tycka om min blogg!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Översätt Bloggen


Skapa flashcards