LinasNaglar

Direktlänk till inlägg 29 november 2012

My Nail Polish Obsession Tag!

Av Lina - 29 november 2012 15:06

Hej! 


Det här inlägget blir en tag! My nail polish obsession tag. Har tänkt att göra den länge, men har inte haft tid så jag tänkte göra den idag!  Man ska svara på lite olika frågor, nu kör vi!


1. Vad har du för nagellack på dig just nu?

 

Lite olika gröna nyanser! 

 

   

 

Från Vänster: Vera Valenti 261, Viva la Diva 063, Isadora 92 Lime, Isadora 648 Go Green, Depend 191, H&M Matte top coat

 

 

2. Vilket är ditt favoritnagellack just nu?


Mitt svarta matta nagellack från Hot Makeup.


 


3. Mörka eller färgglada nagellack? 


Jag tycker att det är snyggt med mörka, men färgglada är lite roligare!


 

4. Vilket är ditt första nagellack?

 

Jag minns inte, men två av mina första var nog dessa:


 


Från Vänster: Depend 58, Viva la Diva 10

 

 

5. Vilket märke har du flest nagellack av?

 

Depend, jag har 13 stycken. 

 

 

 

Från Vänster: 1062, 1063, 080, 79, 05, 165, 086, 190, 210, 58, 191, 221, 34

 

 

6. Glitter eller inget glitter? 

 

Jag tycker att det är väldigt snyggt med båda!

 

 

7. Matt eller glänsande?

 

Jag älskar verkligen matt, glänsande är också snyggt. Men jag väljer nog matt.

 

 

8. Hur ofta ändrar du din nageldesign?


Jag försöker att ändra design varje vecka, men ibland hinner jag inte.

 

 

9. Vilken är din favoritfärg på dina naglar?


Alla! Jag gillar alla färger på nagellack!

 

 

10. Graffiti, snyggt eller fult?

 

Jag tycker att det är snyggt och coolt med graffiti! 

 

 

 

 

11. Vilket är ditt favoritmärke?


Isadora. Jag tycker att deras nagellack är väldigt bra och håller länge. Jag gillar deras graffiti och magnetiska nagellack!

 

 

 

Från Vänster: 719 Forest, 92 Lime, 648 Go Green, 802 White Art, 635 Sugar Rose, 625 White Silver, 734 Bird Of Paradise, 854 Opposites Attract, 11 Colibri

 

 

 

Hoppas att ni gillade den här tagen!   

 

 
 
Evelina

Evelina

6 april 2014 08:51

Bra tag!

http://minahusdjur.wordpress.com

Lina

7 april 2014 18:50

Tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 11 oktober 2014 17:00

Hej!   I framtiden kommer det inte komma upp några fler inlägg här, det är för att jag har bytt bloggportal (heter det så?) Jag kände att jag vill satsa lite mer på bloggen (jag kommer fortfarande ha kvar min gamla blogg, så alla vet). Så om ni v...

Av Lina - 8 oktober 2014 20:35

Hej!    Här kommer min manikyr till 31DC2014 dag 04 Green!        Produkter jag använde: Essence Protecting Base Coat OPI Thanks A Windmillion Essence Black Dress & White Tie Rhinestones Essence Top Sealer Fast Dry Hoppas ni ...

Av Lina - 1 oktober 2014 19:00

Hej!    Idag är det dags för den tredje manikyren för årets 31DC2014, och dagens naglar skulle vara gula. Såhär blev de:     En enkel manikyr som är supersnygg!!!   Produkterna jag använde:     Essence Protecting Base Coat, Ciat...

Av Lina - 29 september 2014 21:01

Hej!   Idag tänkte jag visa er några prylar som jag samlat på mig det senaste! Hoppas att ni gillar haulen!     Jag ville verkligen ha en ny höstjacka och inne på Bik Bok hittade jag en supersnygg marinblå typ dunjacka! Modellen heter Jill...

Av Lina - 21 september 2014 15:10

Hej!   Idag blir det en recension på mina nagellack från Essie, hoppas att ni gillar inlägget!      Essie är nog ett märke som de flesta har hört talas om. De har några nagellack som är är rätt så populära. Jag har bara tre nagellack från E...

Om Lina


Hej!
Jag är en tjej på 15 år som älskar smink, nagellack och allt annat som har med skönhet att göra. På min blogg kommer ni se Hauls, sminkningar, nageldesigns och mycket mer. Hoppast att ni kommer tycka om min blogg!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Översätt Bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards